Shalomé in Australië

Gezin gevonden, vliegticket geboekt!

Ik heb lang gewacht om mijn eerste berichtje te plaatsen, want ik wilde ermee wachten tot ik een gezin had gevonden en een vliegticket had geboekt.

Nou, dat gezin is er al een tijdje hoor. Al een week na mijn aanmelding kreeg ik een bericht. Het was een mail van Chris, een alleenstaande vader van 2 kinderen (Jack van bijna 9 en Zoe van 7). Ze wonen in Marcoola, dat ligt in de Sunshine Coast (ongeveer een uur boven Brisbane). Chris had mijn profiel bekeken, en vond mij een geschikte 'kandidaat'. We hebben wat heen en weer gemaild, en toen kwam het Skype gesprek. Man, wat was ik zenuwachtig zeg! Achteraf was dat nergens voor nodig: Chris is een ontzettend aardige, relaxte man. Hij werkt op de ambulance, dus erg onregelmatig. Zo kan het zijn dat hij een keer 's ochtends moet werken, maar hij kan ook 's avonds of in het weekend werken. Voor mij is dat een positief punt, want dat betekent dat ik veel met de kinderen kan doen.
Wat ook fijn is: ze wonen 5 minuten lopen van het strand en hebben ook nog een zwembad in de achtertuin, HOE CHILL IS DAT?!

Laughing

Na nog wat gemail heen en weer hebben we het contract getekend, en ben ik dus 'officeel' hun au pair!

Ik had het ook over mijn vliegticket. Jaja mensen, gisteravond heb ik EIN-DE-LIJK mijn vliegticket geboekt!!
Op 9 september zal ik om 22.00uur in het vliegtuig stappen op Schiphol. Na een reis van 29 uur en 50 minuten (!!!) kom ik om 11.50uur lokale tijd aan op luchthaven Sunshine Coast. Het is daar 8 uur later dan hier, dus het is hier dan 3.50uur.
Ook de terugreis is geboekt: die zal op 12 maart 2016 plaatsvinden. Dan kom ik op 13 maart om 6.00uur aan op Schiphol. Misschien besluit ik om nog een tijdje te gaan reizen, dus aan die data kunnen jullie geen rechten ontlenen

Sealed

Ik hoop dat ik jullie op deze manier genoeg heb geïnformeerd. Vergeet je niet aan te melden voor de mailinglijst, en laat gerust een berichtje achter!

Smile

Liefs!

Kiss

Reacties

Reacties

Inge

Super vet!

Francis

We wensen je heel veel plezier en veel leerzame ervaringen. Succes met alle voorbereidingen
groetjes, Mark, Francis, Daan, Pim en Lot

Jan

Mooi zeg, alles compleet. Nu nog je koffer inpakken, mag je nog steeds 20 kg meenemen ?

Evert

Wens je een heel mooie en leerzame tijd met veeel positieve ervaringen!!

ginny

Top Shalomé, we gaan je verhalen volgen. Heel veel plezier!

Henco

Leuk Shalomé, dat het nu rond is. En ik vind het leuk, dat we je kunnen volgen. Kun je alvast bedenken wat je allemaal mee kunt nemen, want de ruimte zal nog wel erg beperkt zijn. Affijn in Australië is alles te koop wat je je zou wensen denk ik.

Henco

Vanuit Texel hebben we door middel van de Plane Finder, je reis kunnen volgen. We hebben erg meegeleefd en vonden het spannend. Het was wel fijn dat we in elk geval app contact konden maken bij elk overstappunt. Het was dan ook een hele opluchting,toen de app kwam, dat je geland was. En dat na een dertig uur durende reis. En nu eerst maar uitrusten en de jetlag te boven komen. Maar dat zal wel lukken denk ik. Fijn dat je een warm welkom hebt gekregen van Chris en de kinderen, en dan met name Zoë. We wensen je heel vell plezier, en hopen ,dat je je gauw thuis zult voelen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active